Jak jsme prodali dům ve Starém Hradišti

Prodej domu ve Starém Hradišti byl jednou z nejkomplexnějších zakázek, kterou jsme kdy realizovali. Všichni známe „cliché“ termínu od A do Z. Ale zde je tento ohraný termín opravdu na místě. V tomto článku bychom Vám rádi tuto zakázku představili. Proč? Krásně a jednoduše totiž pochopíte naší vizi a způsob, kterým k zakázkám přistupujeme.

Zakázka ve zkratce

| Vybavení domu nábytkem od základů domu až ke střeše

| Majitelé jsou cizinci = prodej vedený v anglickém jazyce

| Rapidní navýšení ceny nemovitosti

| Prodáno během jednoho týdne

| Prodej pod časovým „pressem“

| Zakázka v době klesající poptávky

| Velký počet konkurenčních nemovitostí v této lokalitě

| Dům ve značně opotřebeném stavu

| Zajištění komplexní rekonstrukce nemovitosti


1. Prvotní kontakt s nemovitostí

Majitelé nemovitosti nás oslovili s prodejem dvougeneračního domu, který byl v jejich vlastnictví pouze rok a půl. Na prodej opravdu spěchali, stěhovali se totiž do zahraničí a peníze potřebovali k pořízení nové nemovitosti. Pracovní vytížení jim nedovolilo stihnout mnoho z plánované rekonstrukce. Majitelé žili v horním patře (zrekonstruovaném) a spodní patro bylo absolutně neobývané a v původním stavu (30let bez rekonstrukce). V kombinaci se stavem rozlehlé zahrady a pergoly jsme věděli, že před sebou máme obrovskou výzvu.

Měli jsme tři možnosti:

A co my na to? Výzva Odhodlání Vize

Měli jsme jasnou vizi, se kterou nemovitost chceme prodat a za aktuálního stavu by prodej byl nejen časově náročnější a s nižší cenovkou, ale zároveň bychom nemovitosti na trhu nevybudovali tak silnou pozici. Pro prodávající tedy značně nevýhodný scénář. Nebylo co řešit. Jasnou volbou byla přeměna nemovitosti.

2. Strategický plán a rekonstrukce

S architektem, interiérovou designérkou, stavební společnosti a kreativci jsme zasedli ke stolu, a postupně se přibližovali ideálnímu rozsahu rekonstrukce. Za týden jsme vytvořili kompletní plán a představili majitelům včetně předpokládaného navýšení tržní ceny nemovitosti.

Připravili jsme detailní prodejní strategii včetně rekonstrukce nemovitosti s cílem maximalizovat tržní hodnotu nemovitosti.
— Propexa

O konkrétních číslech ale dále v článku. Druhý den jsme dostali zelenou a za dalších 48hod započala samotná rekonstrukce. Extrémně šikovný tým profesionálů rekonstrukci zvládl za 15dní. I s úklidem 🙂

3. Máme zrekonstruováno a teď dům kompletně vybavit

Paralelně s rekonstrukcí jsme s interiérovou designérkou pracovali na výběru vhodného sladění stylu, barev a doplňků. Cílem bylo nalézt kompromis mezi funkčností, praktičností a stylově/moderně laděním interiérem. Z celé řady vizuálů jsme vybrali vítěze, upravili několik detailů, vybavení objednali a zajistili dopravu na místo prodeje. Hm, a kdo to vše postaví? No přeci my. Do 48hod od dokončení rekonstrukce jsme měli připravenou nemovitost na natáčecí den.

4. Moderní prezentace nemovitosti - jak nemovitost nastrojíme?

Dnešní moderní doba umožňuje mnohem více, než pouhé nafocení nemovitosti a zveřejnění na realitních portálech. V Propexe máme inovativní přístup k naší práci a do zakázky vždy dáváme více, než se od nás očekává. Vždy hledáme rozdílový element a prezentujeme nemovitost v plné, ale reálné kráse. A RD ve Starém Hradišti nebyl výjimkou. Příjemné realitní video v lidech vzbudí emoce, podpoří představivost a poznají nemovitost včetně okolí během dvou minut. Virtuální prohlídka naopak umožní v klidu projít nemovitost místnost po místnosti a získat lepší představu o prostoru jako celku. Pomocí 3D půdorysů zase lidé získají transparentní informace o skutečné velikosti nemovitosti a rozložení místností.

O nemovitosti jste se mohli dozvědět nejen na realitních portálech, ale také IG nebo přes FB reklamní kampaně přímo ve Vašem mobilním zařízení pro efektivnější oslovení potenciálních zájemců o nemovitost. Profesionální prezentace je samozřejmě spojena s nemalými náklady.  Veškeré náklady na profesionální prezentaci nemovitosti včetně nákladů na reklamní kampaně v rámci sociálních sítí, práce interiérového designéra, kreativců a marketérů jde za námi. Provize = rozpočet na zakázku, se který můžeme využít pro další investice za účelem dosažení co nejefektivnějšího prodeje.

 

5. Časová náročnost při prodeji rodinného domu

6. Udělali jsme pro klienta víc, než jsme museli?

Rozhodně ne. Stojíme na straně prodávajících, vždy hájíme jejich zájmy a hledáme cesty (i ty nejkomplexnější) k dosažení co nejúspěšnějšího prodeje z pohledu rychlosti, ceny a samotného průběhu prodeje. A přesně toho jsme naší prodejní strategií dosáhli. Třináct prohlídek během jednoho týdne, podpis rezervační smlouvy za 8 dní, zvýšení kupní ceny o 900tis Kč oproti původně předpokládané, příjemná atmosféra v průběhu celého prodeje, a to nejdůležitější spokojený klient, který stojí na konci jako vítěz. Pro nás skvělý pocit z dobře odvedené práce.

A co kupující? Příjemní lidé, kterým námi realizovaná rekonstrukce a úprava zahrady ušetřila nejen spoustu práce, ale také času. Vytvořili jsme příjemný domov, ve kterém se mohou cítit opravdu skvěle. Navíc byla nemovitost prodána kompletně zařízena, vše pod taktovkou interiérového designéra.

Bydlení v prostorném 2+1 na dosah srdci Pardubic

Skvělá úroveň městského života jen pár kroků od centra Pardubic.

Máme inovativní přístup k práci, silný tým profesionálů z různých oblastí, využíváme technologických a technických výhod, které dnešní doba nabízí a zároveň je pro nás práce zábavou. Nevyhýbáme se ani takovýmto komplexním zakázkám s cílem přinést klientovi maximální přidanou hodnotu. Oč tu přeci běží, že?

Zaujal Vás přístup naší společnosti k prodeji nemovitostí? Ocenili byste profesionální radu nebo Vás zajímá, co bychom vymysleli při prodeji právě té Vaší nemovitosti? Ozvěte se. Rádi vše probereme nad šálkem dobré kávy.

Mějte se krásně,

Vaše Propexa.


Ondřej Lustyk

Zakladatel společnosti Propexa

ondrej@propexa.cz
+420 774 703 373

Previous
Previous

Jak jsme pronajali byt na lukrativní pražské adrese?

Next
Next

Aktuální dění na realitním trhu, část 1